مقدمه 

بسته بندی بلیستر یا چسب بلیستر از دسته بسته بندی می باشد که برای بسته بندی فلش و از این دسته اغلام هم چون مسوام ، شمع ، چسب های رازی و .. صورت می گیرد . در مجموعه چاپ دمیرچی ما به صورت فوق تخصصی و با برترین دستگاه های ارائه دهنده چسب حرارتی یا چسب بلیستر همراه شما هستیم .

 

بسته بندی بلیستر برای فلش 

از بسته بندی بلیستر برای بسته بندی محصولات مهم از جنبه نگهداری و هم چنین دید بصری و شناخت بهتر محصول از روی بسته بندی استفاده می کنند.

این بسته بندی این ویژگی را برای محصولات اضافه می کند که در صورتی که مصرف کننده نیاز داشته باشد تا محصول را ببینید این دید از روی بسته بندی محصول

قابل رویت می باشد.

 

چرا از بسته بندی بلیستر استفاده کنیم 

 

از بسته بندی بلیستر برای فلش استفاده می شود ، به دلیل این که این نوع بسته بندی تمامی چیزی که مصرف کننده می خواهد را در اختیار قرار می دهد.

و هم چنین با بسته بندی بلیستر شما به صورت تمام و کمال می توانید از محصولات حساسی هم چون فلش که دارای برد و هم چنین اجزای پلاستیکی یا

آلمنیومی هستند محافظت نمایید.

 

قیمت بسته بندی بلیستر چگونه محاسبه می شود

 

قیمت بسته بلیستر با توجه به ابعاد بسته بندی و اندازه محصول شما تعیین می شود.

در مجموعه چاپ دمیرچی ما اولین تولید کننده بسته بندی بلیستر هستیم و هم چنین با کیفیت ترین و بروز ترین تکنولوژی را در بسته بندی بلیستر

ارائه می دهیم .

مجموعه چاپ دمیرچی در کم ترین زمان ممکن بهترین و با کیفیت ترین نوع بسته بندی را را به شما عرضه می کنیم.

بسته بندی بلیستر برای فلش 

 

بسته‌بندی بلیستر یک نوع بسته‌بندی شفاف و پلاستیکی است که برای حفاظت و نگهداری انواع محصولات کوچک مانند فلش مموری استفاده می‌شود.

بسته‌بندی بلیستر معمولاً شامل دو قسمت است

1.بسته‌بندی

این بخش شامل یک قالب پلاستیکی محکم است که برای قرار دادن فلش مموری و اجزای مربوطه به کار می‌رود. فضای محفوظ شده در قالب به اندازه فلش مموری و تجهیزات جانبی طراحی شده است. قالب به شکل دقیق محصولات درون آن قرار می‌گیرد و آنها را در موقعیت ثابت نگه می‌دارد تا از جابجایی یا آسیب دیدن در حین حمل و نقل جلوگیری شود.

 

بسته‌بندی بلیستر اغلب دارای یک هولوگرام یا برچسب با اطلاعات محصول، برند، ویژگی‌ها، ظرفیت و سایر جزئیات مربوطه است. این برچسب‌ها و هولوگرام‌ها به کاربران اطلاعات مورد نیاز را درباره محصول فراهم می‌کنند و همچنین از امکان تقلب یا جعل محصولات جلوگیری می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *