سفارش جعبه همبرگر و ظروف سوخاری

امروزه به دلیل پرطرفدار بودن مواد سوخاری و سرخ کردنی ، یک بسته بندی بهداشتی مناسب با کیفیت بالا برای داشتن یک جعبه همبرگر و ظروف سوخاری بیش تر نیاز است. جعبه همبرگر و ظروف سوخاری که به آن اشاره شده است ، کیفیت و بهداشتی بودن در آن امری بسیار مهم است . جعبه همبرگر و ظروف سوخاری کیفیت بسیار مناسبی را باید دارا باشد.

بسته بندی مواد غذایی بسیار مهم و همچنین از نظر بهداشتی کاملا مهم و مورد اهمیت می باشد. جعبه های مواد غذایی که در مجموعه دمیرچی تولید و طراحی می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت بسیار بالای بسته بندی و مواد غذایی موجب می شود تا خیال شما مشتریان از این بابت راحت باشد.

جعبه همبرگر صدفی

جعبه همبرگر صدفی ، از جعبه های بسیار با کیفیت و پر طرفدار می باشد. این بسته بندی که به شکل صدف بوده و به دلیل قرارگیری مناسب همبرگر در آن کیفیت همبرگر به بهترین شکل خود قرار می گیرد ، بسته بندی پرطرفداری می باشد. جعبه همبرگر صدفی ، با چاپ و طرح اختصاصی شما رد مجموعه چاپ دمیرچی ، طراحی و اجرا می شود.

ظرف سوخاری

ظرف سوخاری موجود در مجموعه چاپ دمیرچی ، دارای کیفیت بسیار بالا و همچنین مقاومت در برابر حرارت را دارا می باشد. چاپ به کار رفته در این ظروف از نوع افست می باشد ، که این نوع چاپ از دسته چاپ های بسیار با کیفیت در مجموعه چاپ دمیرچی می باشد. چاپ از نوع چهار رنگ بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

تویه یا داخله ی ظرف سوخاری نیز از یک لایه مقوای ایندربرد تشکیل شده است. این لایه مقوای ایندربرد به شما کمک می کند تا مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت داشته باشید و همچنین کاملا بهداشتی باشد. بهداشتی بودن ظروف سوخاری امری بسیار مهم می باشد چرا که جزء قوانین ظروف مواد غذایی ، بهداشتی بودن آن می باشد.

 

جعبه سیب زمینی

جعبه سیب زمینی از دسته مواد غذایی بسیار محبوب و خوشمزه می باشد. جعبه سیب زمینی ، کیفیت بسیار بالایی داشته و کاملا بهداشتی همانند سایر مواد غذایی می باشد. جعبه سیب زمینی تولید شده در مجموعه چاپ دمیرچی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده است ، این جعبه دارای مقاومت بسیار بالایی بوده است.

جعبه سیب زمینی ، به دلیل قرارگیری مناسب در دست و طراحی شده طبق جا لیوانی ، به راحتی در خودرو جا گذاری شده است و میتوانید به راحتی هنگام رانندگی نیز و در خودرو نیز از این ظروف به آسانی استفاده نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *