مقدمه 

 

کاتالوگ نقش مهمی را در کسب و کارها ایجاد می کند. کاتالوگ وسیله ای برای نمایش دادن محصول شما به صورت کاملا پویا و شخصی سازی شده می باشد.

در مجموعه چاپ دمیرچی ، به صورت کاملا حرفه ای چاپ افست انجام می پذیرد و این کار توسط دستگاه های فوق حرفه ای و پیشرفته و به روز انجام میگیرد.

کیفیت چاپ انجام شده در چاپ افست حرف اول را میزند و نقش بسیار مهمی را در کاتالوگ ایفا می کند .

 

چاپ کاتالوگ  افست به صورت فوری در چاپ دمیرچی

 

در مجموعه چاپ دمیرچی تمامی خدمات در کم ترین زمان ممکن و هم چنین در کیفیت فوق العاده بالا به چاپ می رسد.

چاپ دمیرچی از با کیفیت ترین کاغذ ها برای چاپ بهره می برد و کیفیت چاپ را به صورت تضمینی و کاملا فوق العاده بعد از تحویل می توانید ببینید.

کاتالوگ از دسته موارد چاپی می باشد که همیشه در ذهن مخاطب شما می ماند و بالا بودن کیفیت آن نقش مهمی را در ذهن مخاطب ایفا می کند.

 

مزایای چاپ افست برای چاپ 

 

از مزایای چاپ افست نسبت به سایر روش های چاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت تصویر ثابت بالا چاپ افست تصاویر واضح و تمیز تولید می کند و تایپ را راحت تر از مثلاً چاپ لترپرس ایجاد می کند. این به این دلیل است که پتو لاستیکی با بافت سطح چاپ مطابقت دارد.
  • تولید سریع و آسان صفحات چاپی.
  • طول عمر صفحه چاپ بیشتر از پرس های لیتو مستقیم است زیرا هیچ تماس مستقیمی بین صفحه و سطح چاپ وجود ندارد. صفحاتی که به درستی توسعه یافته و با جوهرهای بهینه و محلول فواره استفاده می شوند ممکن است به طول بیش از یک میلیون برداشت دست یابند.
  • هزینه. چاپ افست ارزان ترین روش برای تولید چاپ با کیفیت بالا در مقادیر چاپ تجاری است.

مزیت دیگر چاپ افست امکان تنظیم میزان جوهر روی غلتک فواره با کلیدهای پیچ است. معمولاً یک تیغه فلزی میزان جوهر انتقال یافته از مخزن جوهر به غلتک فواره را کنترل می کند. با تنظیم پیچ ها، شکاف بین تیغه و غلتک فواره تغییر می کند و منجر به افزایش یا کاهش مقدار جوهر اعمال شده به غلتک در مناطق خاصی می شود. در نتیجه تراکم رنگ در ناحیه مربوطه از تصویر تغییر می کند. در ماشین‌های قدیمی‌تر، پیچ‌ها به‌صورت دستی تنظیم می‌شوند، اما در ماشین‌های مدرن، کلیدهای پیچی به‌طور الکترونیکی توسط چاپگری که ماشین را کنترل می‌کند، کار می‌کنند و نتیجه بسیار دقیق‌تری را ممکن می‌سازد.

 

چاپ فوری کاتالوگ در چاپ دمیرچی

کاتالوگ خود را می تواندی به صورت فوری و 1 روزه در مجموعه چاپ دمیرچی به چاپ برسانید. از مزایای چاپ دمیرچی در کاتالوگ می توان به سرعت ، دقت ، و کیفیت بالای رنگ شما اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *