مقدمه

موارد چاپی با سایزهای بزرگ نقش مهمی را در بخش تبلیغاتی و اطلاع رسانی دارند. نمونه ای از موارد چاپی با سایز بزرگ شامل بیلبوردها، تبلیغات در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها  می باشد . اما چرا موارد چاپی سایز بزرگ چه نقشی داشته و چرا مهم شمرده می شوند. برای اطلاعات بیش تر در این مورد با چاپ دمیرچی در ارتباط باشید.

نکات مهمی که باید در مورد چاپ با فرمت بزرگ بدانید

در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که ممکن است از قبل در مورد چاپ با فرمت بزرگ در تورنتو ندانید.

1. منظور از چاپ با سایز بزرگ چیست

چاپ با فرمت بزرگ (یا بزرگ) فرآیند چاپی است که در آن طراحی در سایز بزرگ ایجاد می شوند که نمی توانند با استفاده از چاپگرهای سنتی ایجاد شوند. بنابراین، هر گرافیکی که حداقل 24 اینچ عرض داشته باشد، محصول چاپ با سایز بزرگ ایجاد می شود.

با این حال، با پیشرفت تکنولوژی، این فرآیند برای انطباق با روندهای جدید و آینده کامل شده است. این به ارائه دهندگان خدمات چاپ با فرمت بزرگ اجازه می دهد تا مطالب بازاریابی قانع کننده ای ایجاد کنند.

2. موارد استفاده 

در اینجا چند روش مختلف وجود دارد که چاپ با فرمت بزرگ که می تواند به مشاغل در هر اندازه کمک کند.

  • نمایش های تجاری

یک نمایش تجاری موثر می تواند محصولات و/یا خدمات یک شرکت را به نمایش بگذارد. همچنین می تواند برای برقراری ارتباط با همکاران و مشتریان بالقوه مفید باشد.

اگر فکر می کنید برجسته شدن کسب و کار شما دشوار است، چاپ با فرمت بزرگ برای انجام این کار مفید است. شما می توانید پوسترها، تابلوها و بنرهایی را تهیه کنید که با گرافیک باکیفیت ساخته شده اند تا برند خود را از رقبا پیش تر نگه دارید.

  • نمایش نقطه خرید

بگویید که شرکت شما در شرف عرضه یک محصول جدید است. با این حال، حتی پس از چند ماه کار سخت، ممکن است همچنان در میان رقابت گم شود.

  • پیام رسانی داخلی

مواد با فرمت بزرگ می توانند به کسب و کارها در پروژه های داخلی کمک کنند. بنرهای بزرگ برای اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطب شما نقش بسیار مفیدی را ایفا می کنند.

3. چاپ با سایز بزرگ روی چه مواردی قابل چاپ است؟

 

چاپ با فرمت بزرگ را می توان بر روی طیف گسترده ای از مواد مطابق با نیاز مشتری انجام داد. این موارد بر اساس کاربردشان تعیین می‌شوند، مثلاً باید در مقابل عناصر در فضای باز بایستند و عملاً با گرافیک ادغام شوند.

در اینجا موادی وجود دارد که می توان از آنها برای چاپ با فرمت بزرگ در تورنتو استفاده کرد.

  • وینیل

وینیل یک ماده مقرون به صرفه است که می تواند برای مدت طولانی در فضای باز بدون آسیب های ناشی از آب و هوا استفاده شود. بادوام، انعطاف پذیر و آسان برای استفاده است. شما می توانید یک روکش بازتابنده، براق یا مات را انتخاب کنید. یکی از نمونه های استفاده از این موارد ردر روکس ماشین است.

  • کاغذ

کاغذ یکی از پرکاربردترین مواد چاپی است و یکی از سازگارترین آنها برای چاپ سایز بزرگ است. همچنین یکی از ارزان ترین ها است، اما برای استفاده در فضای باز یا طولانی مدت مناسب نیست.

  • چوب، فلز و سایر مواد سفت و سخت

چاپ با فرمت بزرگ را می توان بر روی مواد منحصر به فرد مانند چوب و آلومینیوم با استفاده از تجهیزات تخصصی انجام داد. برخی از پروژه‌های غیرمعمولی که از این مواد استفاده می‌کنند شامل نمایشگاه‌های عکاسی، موزه‌ها و تابلوها هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *