کارتن لمینتی چیست 

کارتن لمینتی نوعی کارتن است که با استفاده از مواد لمینتی تولید می شود. در این نوع از کارتن پوشش کارتن با استفاده از مقوای لمینت شده پوشیده می شود. کارتن های لمینتی نوعی از چاپ کارتن با تلفیقی از لمینت می باشد که نمای خیلی بهتر و زیباتری را به جعبه القا می کند.

در کارتن های لمینتی یک یا دو طرف کارتن با لمینت پر شده است. کارتن های لمینتی حس خیلی بهتری را از جعبه برای شما القا خواهد کرد. کارتن های لمینتی طرفداران بسیار زیادی از نظر ظاهری و مقاومت را دارند ، و حس بهتری را به مخاطب القا می کند.

کاربرد و ویژگی های کارتن لمینتی

کاربرد: کارتن لمینتی معمولاً در بسته‌بندی محصولات از جمله مواد غذایی، لوازم الکترونیکی، لوازم بهداشتی و آرایشی، کتاب‌ها، کاتالوگ‌ها، تقویم‌ها و موارد مشابه استفاده می‌شود.

ویژگی کارتن های لمینتی : از مزایای این نوع بسته‌بندی می‌توان به جلبکمیت و زیبایی، مقاومت در برابر آب و سایر عوامل خارجی، و افزایش عمر مفید محصولات اشاره کرد. همچنین، از نظر تبلیغاتی و بازاریابی، کارتن لمینتی می‌تواند به تازگی محصولات را به شکل جذابی نمایش دهد.

از کجا کارتن لمینتی سفارش بدم

مجموعه چاپ دمیرچی به صورت حرفه ای در زمینه ی چاپ انواع موارد چاپی فعالیت می نماید. علاوه بر این موارد چاپی کارتن سازی چاپ دمیرچی نیز آماده ی خدمت رسانی به شما می باشد.

از اصول کار چاپ دمیرچی ، به رعایت نظم و هم چنین ارائه سفارش شما در کم ترین زمان ممکن اشاره کرد.

صفحه اصلیپاسخگو 24 ساعتهارتباط با ما